Stalker.

Homecoming Game gikk av stabelen i kveld - og publikum var dividert i gruppe a) de som fulgte med på kampen, b) de som nerdet med venner og c) de som multitasket og gjorde begge deler. Selv hooket jeg opp med en bunch av folk, som varierte ettersom folk ditchet meg eller ikke. Neida, egentlig har jeg vært ekstremt sosial i dag, stalket diverse folk, og møtte mange potensielle gærninger som står i fare for å bli gode venner. Jeg lo av mye, blant annet min egen håpløshet sammen med mange herlige mennesker. Jeg ble overrasket over gutter helt nede i sjetteklasse som var verre enn seniorer. Jeg kan nemlig selv ikke huske at gutter var så klengete når jeg selv var 6. klassing, de var vel mer redd jentelus.. Uansett hadde jeg det kjempegøy med mange fra klassene mine, og jeg møtte mange nye folk. Jeg har lært at man ikke trenger å være så stiv og høflig for å gi et godt førsteinntrykk, men egentlig være seg selv. Hvertfall på kamp, hva andre anledninger angår, varierer sterkt. Kort oppsummert hadde jeg en dritkul kveld med mange kule mennesker. Jeg lærte til og med litt om football: det er mer komplisert enn det ser ut til å være.
Nå er jeg så sliten av all lokingen at jeg så vidt klarer å fokusere, og nå er det helg, jeg kan endelig sove til jeg våkner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar