Jeg har det så fælt, atte.

30 + grader når jeg drar til skolen 7 a.m om morgenen i stedet for -4, og 35 ++++ når jeg kommer hjem i stedet for 2 grader har jeg virkelig ikke noe i mot. Den siste uka har vært stressende, jeg har hatt prøver hver eneste dag. Alt fra enkle geometrioppgaver jeg allikevel klarer å drite meg ut på, til fire timers PSAT test, som ikke teller noen ting. Noen andre enn hele skolen og jeg som ikke så poenget i å ta den..? Men jeg ligger faktisk på gode karakterer, selv om tonen er negativ i bloggingen min. Hehe, men vi kjenner jo meg, right?

Jeg har møtt enda flere kule folk, yeshda. Det finnes faktisk hyggelige folk her også, men jeg savner dere hjemme. En hel sesong uten noen dynking blir nok hardt å takle... Homecoming nærmer seg, jeg tror jeg har glemt å nevne at jeg skal snuble rundt blandt en haug av wasted'e tenåringer på altfor høye sko i en altfor pen kjole til denne skrotten.

Jeg har også fått igjen skolebildet mitt! Jeg synes ikke egentlig at det ligner på meg, må ha vært noe med den amerikanske retouching'a og lyset.. Men det kunne ha gått værre, jeg ser i hvertfall ikke ut som en sau, slik som fjorårets bilde. Rekk opp hånda hvis dere stalkers/lovers vil se det, da. På godt norsk: Ikke vær så freakings late, kommenter/ris/slakt/ros bloggen min for pokker! Innlegg uten respons... Suckers. Må vel nesten ta litt av skylda selv, siden jeg ikke har vært direkte aktiv med blogginga mi. Jeg jobber med saken, og det kommer også en mail, et lite livstegn til dere vikinger hjemme etterhvert (Ja, jeg vet at den burde ha kommet for veldig mange uker siden, men slik dette innlegget indikerer: jeg har hatt sykt mye å gjøre i det siste). Jeg gleder meg virkelig til helgen, for da skal jeg sove. Jeg skjønner nå hvorfor man lengter til disse to dagene med frihet.

Ps: Oh, crap, jeg har glemt biologiprosjektet jeg burde ha øvd til. Me sneiks når me sneiks, eh?

Yes, you know I love you.

8 kommentarer:

  1. Så bra at "alt" går fint der borte! Håper du får en fin kveld på homecoming ;) Noen å gå med enda, da? :) Gleder meg virkelig til den mailen..! Og ja, du burde blogge mer, som du vet. Er lei av å sjekke bloggen hver dag på skolen (A) og ikke se noen nye innlegg! Sitter nå her ti over halv 9 og venter på Intergrated Science..w00ts! Så, kjære, legg ut det bilde nå da! Me wants to see it!
    M.

    SvarSlett
  2. hahah, men det synes jeg også! og jeg tror egentlig det er flere som også synes at Hufsa er skummel. ;p

    tusen takk! :D

    jaaaaa, vi elsker 21 guns!

    SvarSlett
  3. lise vil også se bildet, nåå! <33

    SvarSlett
  4. KOM IGJEN, POST SKOLEBILDET. :D

    Og når vi snakker om dynking, så tror jeg det sto en lapp i 8. paviljongen på døra om hvem som skulle bli dynka av 10. klasse... xD
    GODT Å VÆRE NIENDE KLASSING, HEHEHE

    SvarSlett
  5. Jeg kommenterer fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre.
    y0

    SvarSlett
  6. Legg ut skolebildet ditt Kaisa så kan ALLE få se hvor fint det er i forhold til mitt .. >.<

    SvarSlett
  7. Caitlin vil se bildet :-D <3

    SvarSlett
  8. me wont to se bildet av deg snuppa

    SvarSlett