What's the Story?

Boka falt i gulvet for litt siden, alle papirene mine ligger strødd utover kjøkkengulvet og jeg kjenner egentlig en liten skygge av irritasjon stige i meg, men jeg orker liksom ikke reise meg opp og hente den. Er det bare jeg som blir veldig irritert og sur når prosjektet du har jobbet så lenge med, som har gått så ekstremt bra hittil, bestemmer seg for å jobbe mot deg og ødelegge helt når du skal printe det ut? Fuuuck. Det er like før jeg hyler og skriker til pappas mac: "Jeg hater deg," og mye mye mer, som om den skulle hørt meg. Men PCer hører ikke, men hadde den gjort det, så hadde den vel blitt såret av alt jeg kunne funnet på å kalle den også. Hvis den hadde følelser, selvfølgelig. Motstykket til dette motarbeidende prosjektet er musikk av en gammel wannabe-sanger fra idol for noen år siden (hvem sa at jeg bare hørte på bråkemuskk?), en viss Aleksander With, som var så populær. Har funnet ut at til tross for at det var en Idol-drøm, så har han faktisk noen fine sanger.
Sosial som jeg er, joinet jeg Panther Prowl i går, som jeg forventet å være halvt avkledde cheerleadere og dansere som danset, en del halvfjerne fotballspillere som egentlig ikke hadde peiling, og en haug av overentusiastiske foreldre på tribunen, men hele opplegget var overraskende bra. Jeg hadde det kjempegøy, og danserne og cheerleaderne, flåtene, og resten av underholdningen var flinke, til tross for alt. Nåja, det var nok ingen High School Musical-standard, men hvem i alle dager ville ikke kunne overstige det. Minn meg på at jeg skal legge ut bilder, så fort jeg har overlevd kapittelprøver, terminprøver i nesten alle fag, innleveringer, prosjekter... Ja, jeg føler at neste uke blir laaang. Minn meg også på at jeg fra nå av hater mac, printere uten blekk og meg selv. Det blir interessant å se om jeg rekker å få fiksa alt dette her innen tidsfristen i morgen, sjette periode, men shit au, det teller jo bare 50% av karakteren (ja, jeg har et indre panisk anfall akkurat nå).. Happy-go-lucky, dette fikses. Og hey, nå er det snart ferie også!

PS: 'ey, dude, 200 innlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar