Fullbooka.

For en digg trening. Selv om jeg måtte opp klokken åtte på en lørdags morgen, selv om jeg ble spurt om jeg var på banen for alternativ gjennsitting og selv om det var like kaldt som mars hjemme i Norge, så var det en ekstremt bra trening. Disse folka jeg trener sammen med er noen rare skruer jeg liker veldig godt å være sammen med, hvis man trekker fra klaging på kaldt vært når det er 5 - 6 plussgrader. "Det er egentlig ikke så ille!" sier jeg til meg selv, men la oss innse det: jeg kommer mest sannsynlig til å hate litt når jeg kommer tilbake til kulda. Selv om det ikke er det samme som å trene med jentene mine hjemme (som gjør det dritbra i UM for tiden!), så har jeg det morsomt med disse folka også. Vi hadde en "ny" stavtrener i dag, som visstnok har skolerekorden og var state champion og greier - så joda, han kan visst sakene sine. Prestasjoner teller egentlig ikke så mye, greia er at han kan lære meg hvordan å hoppe bedre, og allerede etter første treninga kjenner jeg at jeg faktisk får noe ut av det her. Bra greier, bra greier.
Etter endt trening klokken 12 fikk hele familien min meg med på et tivoli som har plassert seg litt utenfor byen. Hvor kult er det ikke å stirre på fargerike boder og hylende selgere hvis ikke lar deg være i fred, halvskitne dasser og matboder hvis ser deretter ut? En smule overreagering som er ute og går muligens, for det var faktisk ganske så morsomt. Jeg tror jeg aldri har smakt så mange rare kombinasjoner av frityrstekte greier, og jeg tror jeg aldri har vært så dårlig av det etterpå heller. For å sette det på spissen: Vi snakker sjokoladefrityrstekte oreokjeks med melispulver på, say what? Siden det er så kaldt for tiden (JA, 5 GRADER ER KALDT), så dro vi tidlig hjem, og jeg dro med ei venninne på treningssenteret før turen gikk til en volleyballturnering venninne nummer 2 spilte i.
Fullbooka hele dagen, rettere sagt. I morgen blir det Daytona Beach og Daytona 500, og du som ikke har peil kan gå og legge deg, og så skal jeg se om jeg får noen bra bilder av hele greia. Jeg tror jeg nesten begynner å glede meg - så lenge været blir fint.

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en morsom dag! :D Jeg blir såååå med deg på treningssenteret når vi kommer bort! love it!
    lisssss<3

    SvarSlett