Stockholm ligger öde och världen håller andan.


Kent - Pärlor.

"Er det en svensk vokalist?"
"Ja."
"Ja, jeg hørte det på aksenten!"
"... Det er en svensk sang med svensk tekst?"
"... Åh."
Sånn går det hvis man bor for lenge utenlands. Men helt ærlig, jeg synes faktisk det er litt morsomt å høre forskjell på engelsk og engelsk - å høre forskjell på dialekter og slikt. Men jeg sliter allikevel litt med finnmarkinger og sunnmøringer, så jeg er visst ikke så flink allikevel. Når UM kommer til høsten håper jeg på å ha litt mer peiling. Heiheiheihopp, jeg er egentlig så sliten at jeg ikke vet hva jeg heter for tiden, men allikevel hopper jeg rundt med for mye energi. Jeg er vel min egen motsetning, på en måte. Jeg skal opp på trening klokken 9 i morgen tidlig, og jeg gleder meg til å hoppe litt. Nå skal jeg ta tidlig kveld og lese videre i favorittserien min, som ikke bare forklarer meninga med livet, men også hvordan man flyr og hvordan overleve i universet uten romdrakt. Men du dævver i løpet av tretti sekunder da, så det hjelper ikke så mye. So long, and thanks for all the fish.

Jeg hadde forresten lite å gjøre på skolen i dag, og tegnet to av mine beste venner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar