GPS.

"When I was 5 years old, my mom always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down: "Happy." They told me I didn't understand the assignment and I told them they didn't understand life."

Det skremmer meg - det faktum at jeg ikke har peiling på hva jeg vil. Forresten, det tar jeg tilbake. Jeg vet hva jeg vil med livet mitt, med utdanninga mi, med treninga, med fotograferinga, med skrivinga, med alt - jeg vet bare ikke hvordan jeg kommer dit. Akkurat dét er den skremmende delen, at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme dit. Hadde jeg hatt en GPS, så hadde det gått helt fint - dessverre tror jeg ikke man får kjøpt GPSer spesialdesignet for beslutninger og valg av riktig vei i livet enda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar