Sperre.


Just Breathe - Anna Nalick.


Har en periode nå, tror jeg. Ordene sitter fast inne i hodet et sted, somler seg bort på veien ned til fingrene og ut på tastaturet, og finner ikke veien frem. For jeg har egentlig så mye jeg vil si til dere. Så mye jeg kan fremstille som noe negativt og kjipt, og så mye som jeg kan fremstille som så positivt og megabra. Så mye jeg kan si som er for dumt, og så mye som er mer eller mindre intelligent. Jeg har kanskje skrivesperre, men jeg har løst opp andre sperrer. Jeg har stort sett funnet ut av alt som har plaget meg de siste ukene, om enn ikke på den måten jeg håpet på å finne ut av ting, så har jeg ihvertfall funnet ut av det. Jeg har det bra. Veldig bra. Det har jeg forsåvidt hatt det hele tiden. Livet er bra for tiden. Veldig bra. Stort smilefjes.

3 kommentarer:

  1. SV: Haha, tviler ikke. Den engelske alfabetet er liksom ikke logisk. Øhm, ja. Du skjønner sikkert hva jeg mener. Ikke at det tyske er noe bedre. Y uttales som ypsilon, feks.

    Å være foreviget som nerd behøver ikke å være negativt. Tenk hvor kult det er å kunne si at du har vært på en utskytning!

    Sport er feilfokusert hvordan? At man bare skal vinne, ikke ha det gøy? Eller? Og er det liksom sportsidiotene som har all makt på high school? haha

    SvarSlett
  2. SV: Takk! :)

    ---

    Hey, du er fin.

    SvarSlett