Bærre tull.


Jaggu stiger ikke lesertallene når jeg ikke blogger. Jeg håper alle hadde en fin 17. mai, med is og pølser og hurrarop. Håper russen fikk helt i seg nok alkohol og gud veit hva de kunne finne på å kaste bort tid og penger på, og at alle hadde en bra feiring. Det slår meg plutselig at neste 17. mai er jeg seksten år gammel, og da er det visst ikke mer enn to år igjen til jeg har muligheten til å hyle og gnåle og gi bort russekort som en galning i russetog selv. I år feiret jeg dagen med matteprøve og hodepineanfall - la oss ikke glemme hurraropene i skolegangene. Jeg har funnet Photo Booth på mac'en, og slo meg løs med funksjonene for noen dager siden. Jeg føler meg litt som en av disse originale fjortissjentene, egentlig. For øyeblikket sitter jeg lenket til TVen og Ghost Whisperer, og har trolig funnet den desidert peneste tenåringsskuespilleren noen gang. Jeg tror ikke akkurat den siste setningen der hjalp å motbevise det fjortisstempelet jeg satte på meg selv nå. Nå går American Idol, det er visst to-tre år siden jeg så en idol-episode sist. For å være helt ærlig, jeg tror hele dette blogginnlegget kan kategoriseres som et rosablogg-blogginnlegg. Go kill me. Forresten, jeg skal ha en to timers algebra-prøve neste uke, fordi matteklassen jeg er i bygger på algebra og de med mer makt har bestemt at man skal kartlegge kunnskapen til niendeklassinger. Again; Go kill me. Så fint at jeg aldri har hatt algebra, da.

PS: Jeg lover at det kommer noe mer meningsfyllt snart.

2 kommentarer:

  1. HAHAHA! bilde nr. 2 var herlig av deg. xD

    SvarSlett
  2. That's what you get when being bored.

    SvarSlett