Ild i hjertet gir røk i hodet.


Paramore - The Only Exception.


Jeg tror Paramore forklarer ting litt bedre enn hva jeg gjør for tiden. Sånn egentlig.
Jeg har rotet bort ordforrådet mitt. Jeg har rotet bort min finurlige bruk av ord. Spesielt angående dette temaet. Jeg føler jeg trenger noen til å overbevise meg om at det ikke er bare jeg som er fullstendig idiot, men at alle er litt håpløse. Jeg tror jeg fortjener et realt "facepalm". Kanskje to eller tre, til og med. Jeg er patetisk. 

... Jeg er ikke helt idiot, er jeg?

7 kommentarer:

  1. Nope. Far from it.

    SvarSlett
  2. nei, de som er helt idiot er de som har burnet utenfor huset mitt i to timer. leeeeeei!

    SvarSlett
  3. Nei, du er ikke helt idiot.

    SvarSlett
  4. SV: Gjør godt å høre at noen fikk noe ut av det.

    SvarSlett
  5. hahahhahaha, nei du. Det skjer ikke :p

    SvarSlett
  6. SV: Virkelig kjekt å høre!

    SvarSlett
  7. absolutt ikke. :- )

    SvarSlett