Make me a pie, bake me a tart.

Tredagers helg var deilig. Jeg dro til Hyde Park, et av favorittområdene mine. Det er noe med gågatene, kafeene, de små butikkene med morsomme utstillingsvinduer, de fargefulle husene, menneskene som rusler rundt som om de har all tid i verden og den tilbakelente atmosfæren jeg liker utrolig godt. Bilde #3, 4, 5 og 6 er tatt i en klesbutikk, av alle ting. Tro det eller ei. Jeg har ligget ved bassenget i 30 grader og blitt solbrent, for solkrem har jeg vel aldri hørt om? Positivt er at jeg forhåpentligvis kommer til å bli skikkelig brun etterhvert, og at skillene fra friidrettsuniformen nå er borte. Jeg har også lest ferdig boka "To Kill A Mockingbird" av Harper Lee som jeg leser på skola, og jeg begynner å gå tom for bøker å lese. Jeg vet det finnes noen smarte bokormer der ute, og jeg trenger deres hjelp: Hva er din favorittbok?

6 kommentarer:

  1. Favorittbok? Hm. Jeg slukte Harry Potter. Og Halvbroren av Lars Saabye Christensen. Og Kabalmysteriet av Gaarder. Og jeg likte Boktyven. Og Det gyldne kompasset. Og I morgen da krigen kom-serien (The tomorrow series) av John Marsden (les den!!). Klarer ikke velge én. Jeg har lest så mye fint :)

    SV: Aw, takk. Det betyr mye!

    SvarSlett
  2. Les Jan Ove Knausgård, kjempediskutert i mediene for tiden, "Doppler", har jeg hørt er bra, og "Født sånn eller blitt sånn?" Men tror nok ikke noen av de fins i statene for å si det sånn. Haha, du får nok lese de når du kommer hjem ;D <3
    lisssss

    SvarSlett
  3. My I suggest:
    1. Catching Fire by Suzanne Collins
    2.City of Glass by Cassandra Clare
    3. The Last Olympian by Rick Riordan

    SvarSlett
  4. Liss: Haha, ja, får jeg igjen Haikerens Guide til Galaksen da, eller? :)
    Anonym: Yes, you may. I've heard about the books, and they seem really good. Thanks all of you!

    SvarSlett
  5. Jeg liker Narnia :) Veldig lenge siden jeg har lest den, men jeg leste alle sammen. Til tross for at bibliotekaren på barneskolen ikke lot oss få låne noe annet enn leseløver. Jeg skjønner ikke logikken bak det, men jeg måtte i alle fall få storebroren min til å låne dem, haha. Barndomsminner. Har du lest den "før-boken" til Narnia? Om hun jenta som er på besøk i det rekkehuset? Drømmen om Narnia tror jeg den heter.

    SvarSlett
  6. Battle Royale, Kaisa. Battle Royale. <3

    ~ Linn Emilie.

    SvarSlett