Hjertejordbær.

Joda, stevnet i dag gikk greit, det også. Lengden i kule var definitivt ikke helt grei, men så har jeg slitt skikkelig med kula dette året også. Jeg øver inn en ny teknikk for tiden, rotering, som jeg personlig faktisk liker bedre enn hinkingen jeg har pleid å bruke. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det ser ut til at rotasjonen funker bedre for meg. Så fort teknikken er perfeksjonert og sitter, selvsagt. Spyd gikk mye bedre. Endte opp med førsteplass selv om kastene var flere meter bak hva jeg har ligget på på trening. Kanskje en fordel for meg at jeg har kastet over mye lengre tid enn "jeg har bare trent spyd ei uke"-folka som deltok på stevnet. Spydkasting er jo av en eller annen syk, syk syk grunn, forbudt i Florida på high school-nivå. Dro en ny banerekord - og jaggu er det ikke den første jeg har satt noen gang. Litt morsomt. Ikke fullt så morsomt at jeg ser ut som en rødt jordbær lik det under, for solkrem er visst en ny oppfinnelse jeg ikke har hørt om enda. Greia med dette jordbæret er at det var som tittelen sier: Hjerteformet. Det smakte også veldig godt, og kommer veldig sikkert til å gi meg vondt i magen i samarbeid med alle de andre jordbærene jeg har spist i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar