So happy together.


Simple Plan - Happy Together.


Nå skulle jeg skrive noe langt, men jeg glemte det. Jeg er glad og har mye energi. Jeg bare bruker den ikke til noe fornuftig. Jeg er litt dum. Avslutningsfest for skolelaget denne helgen, sweet 16 til uka og første friidrettsstevne for den nye klubben neste helg. Jobbe med et idiotisk kunstprosjekt denne helgen, som jeg ga opp allerede da jeg fikk oppgaven. Vanligvis pleier jeg ihvertfall å få det til å se ut som om jeg har gjort en innsats, men ikke en gang dét hjelper denne gangen. Alt jeg egentlig vil er å dra på stranda med venner, bli solbrent, spille volleyball, høre på bra musikk og lese ei bok.

3 kommentarer:

  1. Veldig bra. Men ikke gi vekk gratispoenger, Kaisa. De bør du samle på. Alltid.

    SvarSlett
  2. sv: hahah, lærerne her er .. 60 og kjedelige. Eller noe sånt. Og tusen takk for fin kommentar på bloggen, og blir litt skremt når jeg oppdager at folk som har lest bloggen min i lengre tid, faktisk er bloggere jeg tidligere har vært innom. Jeg kjenner igjen bloggen din, skjønner du. For jeg ble bare mektig imponert over ordforrådet og formuleringsevnen din, med tanke på at du er født i 95!

    SvarSlett
  3. Jeg misunner deg det som virker som en veldig deilig hverdag. Jeg angrer egentlig litt på at jeg ikke dro på utveksling, for high school virker så...high school.

    Jeg er veldig glad jeg slapp eksamen, ja. Men må opp i muntlig da. Det er egentlig greit.

    SvarSlett