Diverse irritasjonsmomenter & betennelser.

Norskprosjekt, mine damer og herrer! Hvor mye elsker vi det? På en skala fra 1 til 100? Vet ikke, egentlig... Det er egentlig helt OK å skrive om en bok jeg har lest før, bare at jeg leste den ut i vinterferien en gang, så jeg husker egentlig ikke alle smådetaljer. Men så er ikke smådetaljene så viktige heller. Jeg har hatt et bokprosjekt om Brisingr-boka, og skal ha sånn fremføringssak i morgen, og det blir vel sikkert OK, håper jeg.
Ellers irriterer jeg meg over webcameraet mitt, som av en eller annen grunn har bestemt seg for å jobbe helt i mot meg, og klikke annenhvert sekund. Skikkelig irriterende, og jeg har lyst til å kaste hele greia i veggen. Men det skal jeg ikke gjøre, for jeg bare venter til handyman pappa kommer hjem fra et kurs eller hva det nå var, så han kan fikse det. Hihi.
10. klasse er også borte for tiden, for de har sånn prøveeksamenthing eller noe slikt, så det blir så mye tommere i skolegården. Det minner meg på at det nærmer seg tentamen igjen. Så minner det meg på hysteriet rundt de første tentamene mine, og jeg må nesten le. Jaja, jeg overlevde da, og jeg overlever nok nå også. Jeg har tross alt mange igjen fremover.
Som jeg føler jeg har skrevet hundretusen ganger: Nå er det vår. Og hvordan vet jeg det? Betennelsene i leggene begynner å sette inn for fult, og det gjør vondt å bøye beina. Sånn helt nederst på skinnleggen, på en måte, hvor du ikke kommer unna å bruke beina. Hoho, for en forklaring. Damnit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar