M & K på nye eventyr.

Jeg har gjort veldig lite denne helgen. Mye som skulle vært gjort, lite som faktisk ble gjort. Jeg mener, spør man om A, så må man svare på B, sant..? Jaja, I guess... Anyways, jeg gjorde meget lite. Eller, hvis det å " prøve å svelge alle verdens sorger" som mamma sa er å gjøre noe, så gjorde jeg vel det. Haha, jeg slo i hvertfall ihjel helgen med å lese, lese og lese, så stakk jeg til Martine siden ingenting av det andre som var nesten-planlagt ble noe av. Bah, kjipt, ja. Men sånn er livet, I think. Men når jeg var hos Martine fant vi ut at i stedet for å være PCgeeks kunne vi like så gjerne være ute i det fine været. Som sagt, så gjort, og Martine og Kaisa dro på nye eventyr. Is, bilder og latter var obligatorisk.















Ellers var jeg også på trening i dag. Kast og løp utendørs var veldig deilig, selv om jeg ikke får til ting som jeg vil. Men jeg gleder meg til vi får begynt ordentlig ute, for det er gøy. (:

2 kommentarer:

  1. så fine bilder n.n <3
    kjedelig helg ja, yeye. ^^
    men hvorfor skal du ikke være med på treningsleiren ? T____T

    SvarSlett
  2. Takk! (:
    Ja, det ble litt nedtur. Men men, alltid kos å være med Martine.
    Jeg har så mye som skal gjøres fremover nå, tentamener og prøver, møter, trening og stress-stress-stress, så jeg kan ikke overloade livet mitt mer enn jeg allerede har gjort, derfor blir det ikke treningsleir. ;)

    SvarSlett