It's like a whirlwind inside of my head.

Jeg trøtt. Kjempetrøtt, faktisk. Så trøtt at jeg nesten ikke gidder å blogge. Jeg er skikkelig lei og so-not-caring også. Ikke så overraskende egentlig, siden jeg pleier å bli veldig lei når humøret ikke er på topp. Ikke er noen av "folka mine" på heller, og jeg er visst så populær på MSN at ingen gidder å snakke med meg. Hvor kult æ'kke det a? Var på trening i dag, greit nok. Jeg har blitt skikkelig svak, veldig surt. Veldig surt, altså. Det gikk inn litt, hvor svak jeg var blitt. Kanskje fordi jeg ikke har vært i lab'en på rundt 4 uker, eller fordi at.. Ja, whatever really.

Fremover nå er det bare stress. Tentamen i uke 19, 20, 21 og 22 hvis jeg ikke tar helt feil. Så har jeg historieprøve, nynorskprøve, matteprøve... You name it. Det går så fort, jeg får ikke tid til å gjøre alle tingene jeg vil og ikke har guts nok til å gjøre. Skole er alt som står i hodet, og ingen rekker å være sammen. Joda, jeg er førstemann til å si at skole er førsteprioritet, men hvor ble det av resten av livet? En balanse er fint.

Jeg hadde også elevsamtale/konferanse/utviklingssamtale/whatever med læreren og mamma i sta. Igjen fikk jeg vite hvilken jævel jeg er. Haha, selv humoren min er like tragisk som meg selv i dag. Jaja, uansett så gikk det vel OK. For å kunne få en 6'er på kortet må jeg skjerpe meg i samfunnsfag, for læreren er nøye og mener jeg kan klare det, tydeligvis. Nice to know at noen tror på meg, da. (:
Snakker om selvmotsigende shitkid, hæ? Uansett hva jeg skriver, så ender jeg opp med å skrive noe om skole uansett, generelt sett. Whatever.

Jeg snoker, even though jeg ikke har lyst på noe. Mat frister ikke i det hele tatt nå. Kanskje fordi jeg er mett fra middag ennå, ja..? Uansett, så snoker jeg for det om, nå etter musikk. Jeg trenger noe nytt å høre på, jeg har hørt på Those Nights av Skillet i hele kveld og de siste fire kveldene før det. Trenger noe annet enn denne ene sangen. Det ble Linkin Park, faktisk.
Gjesp... Helt til slutt skulle jeg bare takke for alle fine kommentarer jeg har fått for bildene mine, dere aner ikke hvor glad jeg blir for det! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar