Wannabe fotograf.

Egentlig burde jeg vært kjempetrøtt nå, men jeg vil ikke legge meg. Vil ikke sove, vil ikke gi meg fortapt til underbevisstheten min. Jeg vil være våken, jeg vil fotografere! Men det har jeg gjort i hele kveld, som du ser resultatet av under. Ellers i dag har jeg ikke gjort en dritt, latet som om jeg har hatt noe fornuftig å gjøre på PCen, loket litt rundt og så videre... Litt tidligere i kveldingen bestemte jeg meg for å joine pappa å løpe, for jeg har ikke trent på en uke. Det var kjempedeilig, selv om jeg merker at jeg ikke har trent på en stund. Kanskje jeg skal lage en vane, å løpe hver dag og få opp kondisen, don't know yet. Åjadda, her snakker vi høye forventninger til selvdisiplinen... Og nå skal jeg rydde litt på rommet, som mamma ba meg om for to timer siden. Neida, jeg har allerede begynt, jeg må bare rydde resten også.

Tatt for noen dager siden, men fant det ikke før nå. Ehehehe, ikke helt system i rotet, nei..?

Påskeegget mitt!:D


For some reason er jeg fornøyd med det bildet. ^^

Natta, people. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar