Welcome to my day.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne i dag, jeg har liksom ingenting å skrive om. Men bilder derimot, har jeg ikke gått tom av. Jeg har tatt masse bilder i løpet av dagen, og poster bare en liten del av dem. Det har vært helt fantastisk vær i dag, så jeg har faktisk sittet ute og lest samtidig som jeg har "solt" meg. Men det har jeg ikke bilder av, for jeg ser ut som et dødt lik. Forresten, det gjør jeg jo på alle bildene, men uansett, jeg har lest. Jeg leser Sigmaprotokollen av Robert Ludlum. Den skal være veldig bra, men hittil har den vært litt treig. Så har jeg bare lest rundt hundre sider også, så kanskje den blir bedre.
Jeg er i et helt merkelig humør fortiden, som du som har lest bloggen min sikkert vet. Helt sinnsyke tanker og følelser som flyr rundt og overdriver seg selv. Jeg savner certain person så det nesten gjør vondt, så er det noen jeg gruer meg til å møte igjen. Jeg gleder meg til å begynne på skolen igjen, men jeg gruer meg også. Jeg gleder meg som et barn til å reise til USA, men jeg gruer meg allikevel. Garh, det er teit å motsi seg selv sånn. Uansett, for å ikke bli helt lost og fortelle om ting jeg ikke skal fortelle om, så skal jeg heller skrive om bildene jeg har tatt i dag!




Her har vi mamma som er fotograf, og Kaisa som leser og konser på å ikke få sola i øynene mer enn nødvendig.


Maia, min lillesøster. Jeg tror det er det første bildet av henne. Solo er kult. (:


Boris, morfar og mostes hund. Jeg har vokst opp med han, I think, og han er like kul og leken som når jeg var 6 ennå. Jeg må le hver gang jeg ser det bildet.


Og der har vi Kaisa igjen. Den oransje paraplyen vurderte jeg seriøst å kjøpe, bare fordi den var oransje. La oss håpe jeg ikke får ulykke fordi at jeg åpnet den 3 ganger innendørs. (:


Og igjen har vi smådetaljer i blomster jeg er så glad i å fotografere.

Min dag i dag, bare i bilder. Jeg er flink, eh? xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar