We're just kids.

Noen dager er alt bare fælt, noen dager er alt bare bra, og noen dager er alt sånn likevekt av begge deler. I dag var det igjen tid for Holm, og å komme seg gjennom en hel dag med kun k&h og musikk. Neida, det var vel egentlig OK, I guess. Gruppene funka egentlig ganske bra, så det var egentlig OK. Men friminuttene er fremdeles beste delen der oppe. Nå er det så definitivt vår! Jeg fant nemlig hestehover i dag, som du ser under. Jeg var også skikkelig wannabe-pro-fotograf, og kommanderte de stakkars folka rundt meg til å gjøre alle randomly ting. Men det ble ganske bra, tror jeg. Og så ble det sinnsykt mye latter. Som bare er positivt. Nå skal jeg ikke blogge så mye mer, for jeg må gjøre ferdig et prosjekt jeg har i norsk. I stedet kan du se på alle de syke tingene det er mulig å ta bilde av. :D <3











We're just kids. :)

5 kommentarer:

  1. Aww. Søtt. (:
    Du gjør meg misunnelig.

    SvarSlett
  2. JEG ER PÅ DET BILDET DER JEG HOPPER! Wohooo! :D

    SvarSlett
  3. Anh: Ntaw. ^^
    Martine: Neei, det er en klone...

    SvarSlett
  4. finjee bilder! :D det liker man vett :33

    SvarSlett