Gray St.


Morsomt hvordan én person kan gjøre dagen din komplett og ødelegge den neste. Morsomt hvordan et lite blikk kan glede så mye, hvordan et vink kan bety så mye mer, og hvordan et smil kan få så mye til å spire. Morsomt hvor mye en setning fra en annens tunge kan ødelegge, hvordan tanker kan få deg til å tvile og gjøre alt grått igjen. Så får vi se da, om ikke alt blir grønt, fint og flott igjen, eller om det aldri er ment å skje. Egentlig tror jeg på karma, og jeg synes ikke dette er vel fortjent. Men kanskje jeg tar feil allikevel. I dag føler jeg meg som denne møllen min og ingen sommerfugl. Kanskje sommerfuglen er mer passende din type. For min egen skyld håper jeg ikke det. Det er 47 dager igjen av skoleåret, sa en lærer - snart er det visst snipp, snapp snute, så var eventyret ute. Om prinsen og prinsessa lever lykkelig alle sine dager, tviler jeg på.

Jeg har forresten glemt hvordan man skriver gode blogginnlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar