Visuelle hjelpemidler.


Three Days Grace - Break

Jeg fant ut hvor viktig det er å være i godt humør i dag. For den psykiske og fysiske delen. GREIT, MOMENTET BELYST. Jeg fant ut at jeg enda sliter med å legge ting bak meg og se fremover, noe jeg alltid har gjort. Noe jeg fremdeles jobber med - jeg må bare lære meg å ha det gøy i stedet for å konsentrere på alt som er negativt. Oi, hallo, frøken Pessimist-av-natur, du har en jobb å gjøre.

Balansepunktet burde ha vært en del ganger lavere, og beinet burde ha vært bedre plassert. Egentlig skulle jeg sende noen bildeserier til treneren hjemme og be han se på hva som er galt, men de såkalte "seriene" endte i kun ett bilde hvor jeg ikke allerede har rotert - nemlig dette. Men jeg har erfart at å se hva jeg gjør i forskjellige øvelser virkelig hjelper meg med teknikken - noe jeg forsåvidt burde ha tatt i bruk for lenge siden. Jeg liker å se hva jeg gjør feil og å kunne sammenligne det til noen som gjør det riktig. Det kom en dyktig diskoskaster innom på fredag som lærte oss (han andre kasteren og jeg, de eneste som ikke hadde dratt hjem for dagen, samt en stavhopper som venta på noen som kunne plukke han opp) et og annet, og som resulterte i et ganske OK stevne i dag. Det morsomme var at da jeg dro på egentrening og kastet med daddy cool, kastet jeg nærmere dobbelt så langt som på stevnet tidligere på dagen.

2 kommentarer: