Smart-ass.

Fotoprosjektet mitt vil jeg tro ble bra, men det nye fotoprosjektet ble lettere ødelagt. Veldig fint at kameraet jeg må bruke er fra førkrigstida og hverken har manual eller sannsynlig mulighet til reperasjon. Men noe er brukbart, så vi holder oss positive. Jeg skal skrive alle tekstene jeg har skrevet de siste ni ukene på PC, printe dem ut, og lage en fin "bok" ut av det slik at jeg får en god karakter, og jeg skal på stevne i morgen og til Washington på torsdag. Det blir gøy, jeg gleder meg. Familien er som sagt her, med jetlag til de grader, og jeg synes nesten synd på dem. Men så får de drive dank på absolutt alle steder jeg heller vil være i løpet av dagen, så de skal ikke klage. Her er det også tjue varme i stedet for tjue blå, så jeg tror vel resten av familien som ikke er her akkurat nå er lettere sjalu. Dette er forresten en fjerdedel av biologiprosjektet mitt:


"It startled him even more when just after he was awarded the Galactic Institute's Prize for Extreme Cleverness he got lynched by a rampaging mob of respectable physicists who had finally realized that the one thing they really couldn't stand was a smart-ass." The Hitchhiker's Guide to The Galaxy.

1 kommentar:

  1. SV: Åh, ahahahh.
    Lady Gaga er jo flink, men det irriterer meg at det er så mange fjortisfans rundt henne.

    Her snør det. Fremdeles, ja. :c

    SvarSlett