Solkrem er en fin ting.


Junk - Life Is Good.


Stevnet begynte klokken åtte i morges, og trening sluttet klokken femten. Lang dag, og at ting ikke gikk som det skulle i det hele tatt, er en annen sak. Det viktigste stevnet hittil er om tre dager, og jeg gjøre det bra for å kvalifisere videre til de andre viktige stevnene. Press? Neida. Ellers så har jeg som sagt min fine turnvenninne og hennes familie på besøk, og familien kommer hjem fra cruise i morgen, og vi har hus som er en tredjedel av størrelsen en familie på fire egentlig kunne likt. Herlig. Jeg fremkalte bildene til det megateite fotoprosjektet (det er faktisk teit - det tar tid, det er meningsløst, og lite villig til å samarbeide med meg) mitt i dag. Positivt er at jeg slapp å gjøre jobben selv, og jeg kunne nyte at jeg fikk bruke digitalkamera for prosjektet for første og eneste gang dette året, og at noen andre måtte fremkalle hele greia for meg. Det var utrolig varmt og sterk sol i dag - gjett hvem som har både t-skjorteskille, sokkeskiller og shortsskiller nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar