Skuffelse.


Jeg presterte ikke i forhold til forventningene. Forventningene trenerene og foreldrene hadde. Ihvertfall ikke i forhold til de jeg hadde til meg selv. I dag, av alle dager. Kunne ikke noe annet enn å føle at de siste tre ukenes hardtrening og forbedring var bortkasta. Kan ikke si jeg er overentusiastisk over dagens stevne eller resultatene jeg endte opp med. Kan ikke si jeg er helt fornøyd med denne perioden av å feile når jeg burde være på topp, og være på topp når jeg er på trening.
Men neste uke er de viktigste kvalifiseringene, til stevnene som virkelig teller. Og det er en ny dag i morgen, som man sier det på fint.

1 kommentar:

  1. Livet svarer ofte ikke til forventningene. Det er en av flere ting som er bra med det. Og så kommer det kommer flere muligheter. Det gjør det alltid. Det er mye å se og lære og glede finner du over alt. Og tar jeg ikke helt feil, så skinner sola på deg i dag også.

    SvarSlett