But my dreams, they aren't as empty as my conscience seems to be.


All Time Low - Break Your Little Heart.


All American Rejects - Move along.


Silverstein - Apologize.


Sum 41 - Over My Head.


Silverstein - My heroine.


Asking Alexandria - A Single Moment of Sincerity.


Limp Bizkit - Behind Blue Eyes. (Jeg har seriøst ikke peiling på hvor mange år jeg har lett etter den sangen.)

Jeg har fått forespørsler om hva slags musikk jeg hører på - og dette er vel en liten smakebit av det. Jeg vet godt at smaken er som baken eller noe sært i den retningen: Men det hadde jo vært kult om du gjenkjenner noe eller om du fant noe nytt å like?

I morgen er det jubileumsdag, faktisk! Gjett for hva, da?

2 kommentarer:

  1. SV: Ha ha, det overrasker meg, wtf. Du har en ny følger du òg. Jippi kay ay. :D

    -----

    Jeg syns musikksmaken din er bra, jeg. Jeg gjenkjente mye av det, mens noen av de hadde jeg aldri hørt om, men nå digger jeg dem. :D

    SvarSlett
  2. SV; Ah hah. Srsly? Jøss, da. :D

    ---

    Ouhhh. Når jeg tenker meg om, så har ikke jeg sånn skikkelig bråk-bråk-bråk-musikksmak. Jeg har noe midt i mellom, I guess. Jeg liker å kunne høre hva artisten faktisk synger. x)

    SvarSlett