"Du er en spesiell liten ting, lille venn."

I dette tilfellet vet jeg ikke helt om det er positivt eller negativt. Men siden det kom fra en kompis, så satser vi på at det er positivt.


Men jeg har faktisk gjort en del i dag. Jeg har trent, og vært på randen til tårer i frustrasjon over hvilken ekstremt dårlig forfatning jeg er i for tiden, sovet i solen, og ledd av min gode kompis Eirik, som også kom med dagens overskrift (jeg mistenker at han lo av meg også, så vi er vel skuls, tror jeg). Og så har jeg ryddet rommet, som virkelig trengte det. Man kan faktisk ane at det finnes en kommode med et speil der nå, og ikke bare en haug med stoff og farger. Jeg har vært på festival med familien og to venner av familien, hvor det gikk fra ekstremt nedtur og sturing på MSN på mammas mobil, til full fest med hundre år gammel musikk jeg aldri har hørt. Men det var OK, siden det var OK musikk som var morsom å danse til. Jeg hadde selvfølgelig ikke med meg kamera, men det hadde familiens redningsmann, som skal sende meg bildene i bytte mot at jeg server iskald øl til min far og hans gjest neste gang det er reunion. Men hey, hva gjør jeg ikke for dere, kjære lesere.

I går var jeg på football kamp, så vidt jeg vet ledet Plant ved slutten av første omgang, som også var så lenge jeg gadd å være der. Det var erkerival vs. erkerival, så det var trangt om plassen blant publikum. Jeg fikk også en awesome t-skjorte, som ligner noe størrelse XXXlarge, og som ser mer ut som en kjole. Tørr humor i dag, gitt. Torsdag var ishockeykamp, som var ekstremt kult. Jeg skjønner i hvertfall mer av hockey enn hva jeg gjør av football. Enda tørrere humor i dag, gitt.

The Follow Through - "So High"

Dette er også en litt rar sang jeg liker. Fant den randomt på Youtube. Me ♥.


Lenge siden jeg har vist frem ego-bilder. Et veldig close-up for denne gangen. Ser rart ut, hehe.


Forresten: Jeg overlevde Fredag 13. uten større skader. Eneste som slo ut var at jeg - rotehue deluxe - rota til absolutt alt jeg skulle huske den dagen. Bøker, avtaler, prøver osv.. Men hey, var det ikke verre enn det, så var det jo helt greit. Hva med deg?

1 kommentar: