Positivt med Influensa A (H1N1) eller sykdom generelt.

  • Man kan traske rundt i samme slaskete joggebuksa og genseren og se ut som en dass - uten at noen kommenterer det.
  • Det er ikke så farlig om man glemmer sminken, for man ser helt forjævlig ut uansett.
  • Man kan klage på at man har vondt uten at folk synes det er plagsomt (med mindre man klager 24/7, da det hadde i hvertfall klikka for undertegnende).
  • For en gangs skyld sover man de anbefalte timene man bør sove, og noen ganger enda mer.
  • Man kan titte på vekkerklokka og snu seg rundt, vel vitende om at resten av folka må slite seg gjennom enda en skoledag.
  • Folk flest synes synd på deg.
  • Veldig fint pressmiddel for å få viljen sin. 
Hvem sa at jeg alltid er negativ?
Formen bedre, feberen har sunket litt, og kvalifiseres ikke lenger som "høy feber". Jeg hoster til jeg brekker meg, men medisiner hjelper meget, blant annet så jeg sover skikkelig om natten.

Jeg hører veldig triste og tragiske nyheter hjemmefra, som setter meg helt ut. Varme tanker går til dere alle.

3 kommentarer:

  1. SV: Takk. ^_^
    Jeg bruker mobilkameraet mitt, Sony Ericson. Rosa, dårlig mobil med hemma taster og et 'cover' som er sjukt dårlig og får altfor mange skrammer pga. altfor lette fall.

    http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=1006140

    SvarSlett