Hjem, kjære hjem.

Det er i hvertfall det man pleier å si, og selv om dette egentlig ikke er "hjemme", så var det uhyre deilig å kaste fra seg bagasje på gulvet og se igjen senga si. Ikke bare slo og sparket lillesøster meg gjennom hele natten, hun stjal også både dyne og plass. Jeg ble også holdt våken av snorking, urolig soving, og at noen snakket nonsense i søvne. Morgenen ble liksom toppet av at da lillesøster endelig så seg bryet verdt å våkne, så anklagde hun meg for å gjort alt dette mot henne. Men joda, jeg er glad i henne, og jeg kan vel med hånden på hjertet si at denne ferien topper topp 5 lista. Etter nå å ha sittet i bil i 8 timer skal jeg ignorere kjekkasen som for øyeblikket er på TVen og fokusere på geometrien jeg må kunne til i morra. Du vet, flink pike.




Jeg skal oppdatere dere på ferien etter at jeg har pugget reglene for de indre vinklene av et hvilket som helst polygon og de spesifikke egenskapene til basevinkler og parallelle linjer i en rombe. Jepp, det høres gøy ut, men du vet, flink pike.

1 kommentar: