Midlertidig crap.

Jeg ble drittlei den andre headeren, bokstavelig talt. Helt plutselig orket jeg ikke en gang å se på den, og den saken jeg rasket sammen nå kommer jeg til å ikke tåle synet av i morgen. Men det er en forandring i det minste, selv om bildet jeg har brukt er fra samme session som forrige header. Men what the heck. Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke helt finner den lille delen av HTML-koden som bestemmer hvordan bakgrunnen ser ut, for den skal nemlig være svart. Men neida, den forblir hvit, og jeg har lyst til å gi opp etter den hundrede granskingen den 5 siders lange HTML-saken som er kulissene for denne saken jeg så stolt kaller en blogg. Men det kommer en dag i morgen, og i løpet av neste uke skal jeg jaggu meg ha knipset noen selvdiggerbilder jeg kan bruke, for jeg skal til Key West. Åjadda, jeg gleder meg som et lite barn til ei ukes fri fra skolens kjas og mas. Ja, for vi har ikke høstferie, slik som dere hjemme. I går var kjempestress - jeg begynte dagen med en en times lang biologi-prøve, så fortsatte den med en en times geometri-prøve etterfulgt av en en times franskprøve. Stress stress stress. Men jeg fikk i hvertfall sympati fra gode kjentfolk, så jeg overlevde som alltids. Så alt i alt må det ha gått bra, siden jeg trodde prøvene skulle være mye vanskeligere enn hva de egentlig var. De restrerende 5 timene av skoledagen var i motsetning veldig tilbakelent og jeg gjorde vel egentlig ikke så veldig mye mer.
Nå lukter det popcorn fra overetasjen og nå er jeg mildt sagt drittlei alt som handler om HTML koder, fargevalg og redigering, så jeg takker for meg.

1 kommentar:

  1. "Midlertidig crap" er det jeg omtalte deg som også når du var her^^
    Likte headeren, jeg :)
    BLOGG OFTERE!
    M.

    SvarSlett