Noen ganger ser jeg ting i svart-hvitt.

Og andre ganger ser jeg alle fargenyanser. Men hva som er best vet jeg ikke helt. Jeg tror det må være å kunne se alt fra alle vinkler, på en måte.  Hva med deg?

Jeg har ikke så mye å blogge om for øyeblikket. Jeg hører på et eller annet random hjernevaskende program på TVen, og prøver å ignorere den noe tragiske musikken. "you think I'm superhot, supercool, and yes, I am your supergirl," jeg mener, HALLO? Vi snakker 15 år gammel pudderdås som har tatt "hele" verden med storm. Jeg blir flau, og lurer på hva slags forbilder vi har skaffet oss.. Neias, nå skal jeg heller stjele Bose-høytalerne og sette på min musikk.

2 kommentarer:

  1. Sometimes it's good to see some things in black and white only. It help to make choice easily. But if You able to see it in all shades it gives more possibilities of choice. Hmm I hope I followed sense of Your post correctly. :p

    OMG I hope my English isn't poor :/
    Greetings from Poland ^^

    SvarSlett
  2. Wow, you just summarized my point of view into two sentences. Nice. (:

    SvarSlett