Dårlig flyt.

"... For eg har aldri stått på snowboard før."
"Oi... OI!"
"Ikkje OI meg!"

Litt senere:
"EG KLARTE Å STOPPE!... Ånei, no gikk det fort!"

Norges Herligste regjerer. Ylvis er tøffe. Jeg kjeder meg. Det er det som har fylt størsteparten av livet mitt i dag. Jeg sto opp klokken 11, og loket rundt hjemme i to timer før trening klokken 13. Til klokken 16 var det et blodslit å komme tilbake i treningsmodus. Bokstavelig talt... Ferie er ikke bra for meg. Så bar det hjem til den kjære PCen og de kjære vennene på MSN. Jeg hadde noen dype kommentarer, fikk jeg slengt opp på skjermen i et samtalevindu, men hva de besto av husker jeg ikke. (h)
Haha, jeg er egentlig altfor sliten og trøtt til å skrive noe med flyt og mening i, tydeligvis.
Jeg skal prøve, da.
Desperaux minner om Dumbo. Det er noe med ørene. Nå har ikke jeg sett filmen, og Dumbo er det flere år siden jeg har sett. Men på reklamen minner det om Dumbo.
Miljøagentene-reklamene liker jeg ikke, av en eller annen grunn. Det virker så unaturlig det de ungene sier, liksom. Som om en 7 åring egentlig bryr seg om miljøet. My opinion, don't eat me.
Mja, jeg prøvde å få flyt. Det funket ikke. Det ble heller ikke noen mening, jeg er for trøtt og lei. På norsk: Jeg gidder rett og slett ikke. (:

Jeg switcha over til Time Warp. Det var litt gøy å se at de eksprimenterer med brus og flasker. Jeg testet ut noe av det samme i sommer. La oss bare si at Cola i sånn Imsdal-flaske på en trampoline funker jævlig dårlig. Og det er jævlig morsomt.

Keep it real. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar