Way too lazy days...

Jeg har altfor aktive dager for tiden, og jeg har meg sjøl å takke. I dag har jeg hatt en meget aktiv dag med å sitte på PCen i, bokstavelig talt, hele dag. Det eneste fornuftige jeg har gjort er at jeg har overført musikk fra CD'er til iTunes for pappa, og så har jeg spist frokost klokken 11 og middag klokken 20. That's it.
MSN og YouTube har gått i ett. Og musikk, selvfølgelig. Og nå er jeg (nesten) drittlei det ene favorittbandet mitt, ettersom jeg har hørt på det i hele dag.
Lulz.

Farmor og farfar dro også i dag, etter å ha feiret her hos oss, som sagt hundre ganger. Og det er det eneste begivenhetsrike som har skjedd i livet mitt i dag. Jeg bestemte også at jeg må gjøre noe annet i ferien, og vurderer å bruke min unike overtalelsesevne, og få familien med i bakken. Hvertfall få pappa til å kjøre meg opp. Jeg er egentlig klar for å ødelegge et eller annet på snowboard, nå. Neida, jeg skal ikke ødelegge meg. Første dagen, i alle fall. (: Haha...

Jeg gleder meg litt til skolen begynner igjen, og å få plage livet av de kjære vennene mine. Men det er ikke før neste år da, så slapp av, folkens. Hvilket minner meg på at det snart er nyttårsaften. Det blir en nedtur å ikke få skyte opp de fantastisk morsomme rakettene, men stjerneskudd holder vel de også, I guess... Neida, jeg tar ikke sorgene på forskudd i dag.

Jeg tenker mye for tiden, føler jeg. Ikke kommenter den, vær så snill. (xD)
Det blir en spennende tid fremover dette halvåret. Får snart igjen det første karakterkortet mitt, og jeg har vel altfor høye forventninger til det, som alt annet. Så hvis jeg går rundt og er dritsur når det er mottatt, så vet du grunnen. Det blir vel også mye å tenke på til sommeren ang. neste år, I guess. Men jeg gidder ikke komme med masse bortforklaringer og forklaringer nå.

Folk spør meg om hva jeg vil gjøre med livet mitt, og hva jeg vil bli når jeg blir stor, men sannheten er: Jeg har ikke peiling. Jeg vil gjøre alt, og jeg vil gjøre ingenting, jeg aner ikke hva jeg vil gjøre, rett og slett. Det er altfor mange muligheter. En del av meg sier "Samme det, egentlig, jeg trenger ikke tenke på dette før i 10. klasse", mens en annen del av meg sier at jeg burde begynne å finne ut hva pokker det er jeg vil her i livet. Men jeg vil utrette noe.Ikke bare... loke rundt og bli gammel, heller, liksom.
Æsj, jeg blir bare frustrert av å tenke på det skremmende faktum at fremtiden er nå. Frustrert og irritert. Jeg får lyst til å grave meg ned i et mørkt hull og ikke komme opp igjen. Faktisk.

Og nå gidder jeg ikke filosofere over fremtiden min mer, så blogges en annen gang. Jeg skal se på film. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar