I'm back! (2 bad 4 you. ^_^)

Jeg er tilbake etter et lengre opphold fra blogging, MSN og internett generelt. Noe var galt med internetten, you see... IKKE min feil, faktisk. Ja, uansett, så forventer de som leser (rettelse: hvis det er noen som leser) at jeg oppsummerer dagene jeg ikke har blogget: Men faktum er at jeg ikke har gjort en damn shit som er noe utenom det vanlige, egentlig. Jeg har vært på skolen, på trening, hjemme og that's it. Jo, også har jeg levert brettet mitt til prepping, sånn at det er klart til å kjøre flere timer på. Oh my God, jeg gleder meg til hele bakken er åpen! (Jeg gidder nemlig ikke å dra opp før alt er åpent. I know, lazy. ^^) Jeg har også fått ny hjelm, for pappa syntes den jeg hadde var litt ikke-safe eller noe, I guess, siden jeg fikk ny. Jeg tror det skulle være en litt tidlig julegave, men hei! Jeg tar heller en litt tidlig julegave enn et knust hode. ^^''

Alle snakker også om at "Nå er julestemningen her" og masse sånt, men jeg synes faktisk ikke det, jeg. Det blir liksom ikke skikkelig jul før jeg har vært i akebakken og slalåmbakken, eller hatt snøballkrig og blitt dynka, liksom. Eller, det der handler vel mest om vinterstemning, men det har noe med jula å gjøre allikevel. Og så blir det ikke jul før man får opp all julepynten, og ikke bare ei stjerne i vinduet og et lys i vinduet.

Det har blitt mørkere og mørkere ute, og det tar litt på humøret, I guess. (Eller så er det Tenåringsperiode det heter, don't know) Men jeg skulle egentlig ikke begynne å preike om det dumme humøret mitt, egentlig. Martine har sett Twilight på kino (uten meg... -.- Neida. ^^), og forteller at den ene setningen er best:
When you can live forever... What do you live for?
Jeg er enig, hvis man lever evig, hva er vitsen med å leve? Jeg mener, greia med selve livet er jo at man dauer til slutt, så man må få noe ut av det. Og hvis man da aldri dør, så har man jo all verdens tid til å gjøre ting på, så da er det jo ikke noe vits i å surre rundt som vanlige mennesker med vanlig livslengde. Det må være deprimerende å bare gå rundt og vite at i morgen er det en ny dag, og etter den enda en, og etter den enda en... And so on. Og at det ikke har en slutt, liksom. Jeg kan ikke forestille med et liv uten ende, egentlig. Dette hørtes rart ut, selv i mitt eget hode. Misforstå meg rett: Jeg har ikke lyst til å dø. Jeg vil bare ikke leve evig. Livet er fantastisk, og det er synd på de som forlater det for tidlig. Men sånn som de onde folkene i eventyr har som mål, å leve evig, det kunne jeg ikke tenke meg. Og hva mine tanker om evig liv har å gjøre med en setning fra Twilight aner jeg ikke, jeg fikk bare lyst til å skrive det ned. Ikke har jeg sett filmen, og ikke har jeg lest boka/bøkene, og det kan godt hende mine tanker ikke står i stil til handlingen i det hele tatt. If so: My bad.
Nå vet dere hva jeg ønsker meg til jul. ^^''

Jøss, filosofisk i dag også, gitt! Jaja, les den som gidder, holdt jeg på å si. (:
Men nå skal jeg på trening, så byeski.

2 kommentarer:

  1. Jeg er i julestemning nå, jeg. n__n
    Men det er kanskje fordi jeg sikler over gavene jeg har fått, fra blandt annet deg, og kan ikke vente til jeg får åpnet dem. xD

    SvarSlett
  2. Du våger ikke åpne dem. Så det så. :D
    Julestemning er bra. Bare gled deg til du får åpne dem og ikke vet hva som er inni.. Det er mye morsommere enn å vite det på forhånd. xD

    SvarSlett