Stress.

Stress!
Vært så mye denne uka, gleder meg til å bli ferdig, egentlig. Hadde norsktentamen i dag, det gikk helt OK i begynnelsen, så gikk det shitbra og så sugde det. Gjennomsnittet på tentamen var vel "Njææ.." til "Oh, crap..." Vet ikke, jeg. Vi får se. Det er mattetentamen i morra, og jeg gruer meg som faen. Unnskyld folka som har brukt så mye tid på meg, jeg gruer meg for det om. Men jeg overlever. Forhåpentligvis.. Det hjelper så sinnsykt lite å se på One Tree Hill hvor de snakker om å ikke bestå en matteprøve heller. -.-
Men OK: Innstilling er 70% av prestasjon, og hvis jeg har en slik innstilling, så kommer 90% av prøva til å gå til helvete. Altså: Jeg overlever, og det kommer til å gå bra! :D Japp, vi føler oss så mye bedre.
Som sagt: Jeg gleder meg til denne uka er ferdig. I helgen skal jeg på et stevne, og så skal jeg sove hele dagen. Jeg gleder meg til å se igjen vennene på skolen. Det er skummelt hvor avhengig jeg har blitt av dem. Det skremmer meg, litt. Bittelitt. ^^ Haha, laugh out loud, ass. 8D

Jeg blogget ikke i går, jeg var på sånn utviklingssamtale. Jeg liker dem ikke, men det var litt kult allikevel. Bare skryt å få, og det er morsomt. Da kan man puste lettet ut til neste gang, og se hva galt man har gjort da. :D

Hvis du kunne gå tilbake og forandre én ting i livet, ville du ha gjort det?

Think about it.

Men nå skal man på trening (igjen), så ha det. :)
Edit: Det ble ikke trening allikevel. T__T
To timers tur med bikkja i stedet. Jeg møtte ingen jeg kjente. Uff. Det var kaldt. Veldig kaldt. Nå har jeg våte sokker. ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar