Lille julaften.

Lille julaften. Det betyr at det er under 24 timer til et av høydepunktene i året. Små (og store) barn har allerede begynt å glede seg hemningsløst til morgendagen. De har allerede snoket rundt i hele huset på jakt etter julegavene som mor og far har gjemt innerst i garderobeskapet, og hvis de har funnet gavene har de prøvd å motstå den store fristelsen det er å åpne opp og se hva som er inni. Noen klarte det, andre gjorde det ikke.
Fin beskrivelse, hæ? Ikke rart jeg regjerer i stilskriving. Just joking, guys. (:

Jeg savner å være liten, jeg. Jeg savner å nesten ikke kunne vente til den store kvelden, jeg savner å bli underholdt av disney-filmene. Jeg savner staset med å pynte huset til jul, jeg savner pepperkakebaking, jeg savner å alt maset med å ta på seg finstasen (det slipper jeg jo ikke unna, uansett, men). Det er vel noe man vokser litt i fra, I guess. Det er teit. Jaja, dette er vel det nærmeste jeg kommer den gode, gamle julestemningen. Farmor og farfar er her og feirer jul sammen med oss, det er litt koselig. Det er fremdeles morsomt med julegaver og mat og slikt, men jeg har nok ikke de samme forventningene nå som jeg hadde da jeg var 6 år gammel. Men da var det jo faaaar over the top, også.
Ja, for å ta outfiten med en gang, så skal jeg gå med kjole ( :O ) på julaften. Og høye hæler, hvis mamma får det som hun vil. Det regner jeg med at hun gjør. Sånn helt svart kjole, som jeg faktisk liker veldig godt, og som jeg faktisk kunne gått med på skolen. Jeg har fått kontroll på det ellers så uavhengige håret, og er veldig fornøyd med den saken. Nå stinker det shampoo, balsam, svidd og hårspray av det. Så-det-så-liksom. Og det var det jeg skulle fortelle om det. :)

Som jeg sa i sta, så er farmor og farfar her og feirer jul sammen med oss. De syntes jeg hadde blitt stor. Jeg synes ikke det. Men det er koselig at man ser at jeg vokser. Jeg har ikke lyst til å krympe heller, akkurat. Haha.. Men nå skal jeg loke litt på Youtube og MSN, og så skal jeg opp og si hei til familien.
God lillejulaften til alle! Og ligg unna pakkene! ^^

PS: Jeg har bitt meg i leppa. Kysser du det godt igjen?
Haha, bra sjekketriks, da! :D xD (Og ja, jeg greide faktisk å bite meg i leppa. -.- xD ) Lulz.

2 kommentarer: