Ferie!

FERIE! Deilig. :D
Nå skal vi bare loke rundt hele resten av året. Jeg skal ikke på skolen før neste år! Det høres skikkelig rart ut, sant?
Jeg nektet å blogge de to siste dagene for humøret mitt sugde, og jeg hadde endt opp med å klage på det ellers så bra livet mitt. Og det vil jeg ikke. Jeg var i hvertfall på Strømmen sammen med Martine. Det var så shitgøy at du aner ikke. Du aner heller ikke hvor mye bullshit det går an å finne på på 3 timer (det vil du ikke vite heller)... Vel, vi ble ferdig med juleshoppinga, og personlig har jeg fått så nok av å kjøpe julegaver at jeg er drittlei sentre, og nekter å dra på et resten av dette året. Just to say.
Men det var i hvertfall kjempehyggelig!

Uansett: Nå er det ferie, skole er slutt, og det er ikke trening på en stund. Det blir digg å bare slappe av hjemme med familie. Besteforeldrene kommer på besøk, også, tenk.
Mwah, siste skoledag var skikkelig koselig. Vi begynte til vanlig tid, og sluttet 11:15. Så hadde vi med godteri som vi skulle spise (bare det å få ha med godteri gjør jo dagen bra, men uansett). Og så så vi på film med parallellklassen. Det var en sånn Disney-film-thingy, men det ble feil å se på den før jul, liksom, så vi byttet over til Tre brødre som ikke er brødre. Det var morsomt. Og så skulle vi dra hjem da, og det eneste negative med dagen skjedde. Du vet jeg har klaget på hvor sinnsykt glatt det er ute? Det slo tilbake på meg.

Du skjønner, på skolen er det en sånn brosteins-greie, sånn fortauskant på en måte. Den bare er der sånn midt i skolegården, jeg vet ikke hva den er der for, bortsett fra å irritere meg. Og gjett hvem som greide å tryne oppå den? Japp, lille frøken Ubalansert som ellers pleier å ha så god balanse greide det. Jeg tryna rett oppå den med venstre låret, så nå har jeg en sinnsyk blåveis der som gjør vondt som bare pokker. Søren.
Så da lå man der på isen, og det ble helt stille inntil Frøken Ubalansert endelig kommer seg opp. Og siden det var tre kvarter til bussen gikk, så tok vi skolebussen i stedet. Siden jeg ikke har sånn busskort-greie jeg definitivt burde ha hatt, så måtte vi betale. Men da sa bussjåføren at vi ikke trengte det! Da sparte jeg relativt mye penger, og dagen var redda. Mwhihi.

Og så var det stappa i bussen, men det var egentlig OK, for Martine måtte også stå. Mwuahah. Og så var det en som stakk et eller annet i siden på meg, så jeg nesten fikk merke... Men det hadde ikke så mye med saken å gjøre. Vi hoppet av bussen og takket for oss, og gikk resten av veien hjem. Det gikk mye fortere enn det pleier å gjøre. Så var det GOD JUL. Men så hadde jeg glemt nøklene mine, og kom ikke inn. Da gikk vi til Martine i stedet og spilte FFx2. Kjempegøy. :D

Og i dag har jeg ikke gjort noentingsomhelst, bortsett fra å spille FFx2. Jeg fikk hekta igjen. Men jeg glemte å lagre. Det var dumt, sant? Jaja.. Og dette innlegget ble veldig langt, så takk for meg.

God juleferie til alle, og til alle god natt!
Den orn'tlige saken kommer på julaften, den. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar