Oppvisning!

Hello again. Da var juleoppvisningen ferdig. De som ikke kom å så på: Shame on you! (Bortsett fra dere jeg glemte å si i fra til... ^^ My bad.)
Neida, men oppvisningen kicked ass, I guess. Alle var kjempeflinke, og ingen døde, så det var jo bra. Jeg tror alle klarte det de skulle, og alle var kjempeflinke. De små ungene som egentlig ikke aner hva de driver med, er så søte (i denne sammenhengen er ikke jeg en av dem. Jeg er et av de store barna. (: ). Og gutta var dødsgode alle sammen, Go Gutta! (h) :D
Jeg tror publikum var imponerte også, det hørtes sånn ut, i alle fall. Det var i hvertfall veldig morro å opptre, og neste gang forventer jeg at flere kommer og ser på. Neida, just joking guys. ^^

Og så kom
nissen! :D YAAAAAY! Så morsomt at nissen kom, og delte ut godteri til små og store. Mwaha, stakkars nissen, ble bokstavelig talt overfalt av alle de små barna. Uff, jeg har medlidenhet for dem som må overta nissens jobb noen ganger, og steppe inn for han når han ikke rekker alle arrangementer, for å si det sånn. Så synd for dem. ^^

"
Show me your world," hørte jeg det var en som sa et eller annet sted. Vil du se min verden? Trodde ikke det, nei. Forresten, greia med den siste avsnitts-thingyen her den skjønte jeg ikke helt, jeg bare skrev det ned. Bare ignorer det, or something. ^^''
Takk for meg. xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar