Jeg må lære meg mer om Blogg.no. (:

Ok, jeg har klaget over tentamene i 8. klasse. Lurer på hvordan i helsike det skal gå med meg de neste årene. ^__^ Jaja. Nå er det i hvertfall over. Herregud, høres ut som om jeg holdt på å daue eller noe... Ok, det var en liten stund jeg trodde jeg skulle det, men takket være venner så døde jeg ikke. (: Mattetentamen gikk sånn OK, egentlig, I guess.

Nå snør det skikkelig. Skikkelig. Så digg! Eller, ikke å gå ned skogen ved skolen.. Det er isete under snøen, og det er mange trær i veien.
Is + snø + trøtt Kaisa + trær + mørkt =Veldig komisk for alle andre enn henne.
Jeg har merker på leggene etter å ha gått til skolen ennå... Ikke spør meg åssen jeg klarer det, det bare skjer. Jeg tror ikke skogen liker meg noe særlig, egentlig...

Jeg er sliten og småtrøtt. Jeg vet ikke helt hva jeg skriver. Jeg sitter på MSN sammen med Martine (det er dømt til å blir en eller annen episode på grunn av det). Jeg spiser mandariner.. Eller klementiner. Hva pokker er forskjellen på appelsin, klementin og mandarin, egentlig? o__O


Jeg gauler på Reverse this Curse av Escape the Fate. Fin sang, forresten.
Refrenget som er det beste:

Instead,
One last chance to reverse this curse,
You stole my heart, but I had it first.
And now I see you've got something to prove,
And nothing to lose, so let me tell you the truth.

Jeg vet nemlig ikke åssen man laster inn videoer. :3 Bilder burde jeg også få opp etterhvert...

Må lære mer. Snart.. 8D

1 kommentar:

  1. HAH! Jeg vet forskjellen på Appelsiner, mandariner og klementiner! :D Appelsin er de store, runde, og oransje, som selges i butikkene hele året. Mandariner ble sist solgt i norge for 20 år siden, hvis jeg ikke husker feil. (Merkelig at de blander klementiner og mandariner.)
    Klementiner er de små, runde og oransje. De selges i juletider. De er litt søtere enn appelsiner, så. Så DEt var forskjellen. ^^''

    SvarSlett