Oppramsing.

Jeg lovet at jeg skulle komme med hele oppramsingen, og jeg holder det jeg lover. :)
Jeg satt hele dagen på MSN og så på Nrk1, på sånn jule-barneTV-program. Det var skikkelig koselig å se igjen alle fra Sesam Stasjon, Knottene, og han derre TittenTei eller et eller annet. Og han vaktmesteren. Det var skikkelig koselig, som jeg sa i sted. Jeg så også på Sølvguttene, or something. Definitivt ikke min musikksmak, jeg holder meg til alternative, hardcore, punk, techno og den retningen. ^^

Mot kveldingen var det en fantastisk middag med ribbe, kjøttkake-greier, poteter, surkål og andre digge greier, og desserten var kake og sånn riskrem med rød saus.Lillesøster var utålmodig, og jeg følte meg ikke så veldig lite veslevoksen når jeg klarte å la være å komme med en eneste "Kom igjen, da, ikke spis så treigt"-kommentar. Så det så.
Vi spiste, snakket, lo, og pappa var fotograf. Sorry, fatter'n, jeg er så mye bedre til å ta bilder enn hva du er. Men det kommer seg. xD
Jeg gikk også i den svarte kjole-thingyen, og høye hæler (stakkars beina mine!). Haha, jeg døde ikke. Kjoler er faktisk helt OK utseendemessig. På alle andre enn meg, selvfølgelig. :)

Etter at de voksne hadde pint barna lenge nok var det på tide å finne ut hvem som hadde vært snille i år. Jeg hadde vært veldig snill, tydeligvis.
Jeg fikk absolutt alt jeg ønsket meg, og sinnsykt mye mer også. Blant annet var det klær, smykker, bøker, skjerf, penger, neglelakk, kosmetikk, strikker, hårspenner, thights, og sånne leggvarmere. + veldig, veldig, veldig mye mer, og alt var perfekt, og akkurat det jeg trenger. :D TUSEN TAKK TIL ALLE. <3>
Jeg fikk også et helt elskbart 8 megapixlers digitalkamera med 5 x optisk zoom (eller hva det nå heter), som jeg skal bruke til å ha livet mitt i bilder. Mobilen min er veldig overfylt med livet mitt... Jeg er så glad i å ta bilder, så mine nydelige foreldre bestemte seg for å la meg få et skikkelig kamera så det er litt kvalitet på bildene mine, you see. <3>

Og første juledag, hva gjorde jeg med den? Kastet den vekk med å se på en live DVD, Tokio Hotel - Caught on camera, sammen med Martine hele dagen. Oh yeah, du så riktig, jeg skrev Tokio Hotel. Og hva din mening om bandet er bryr jeg meg midt i juletreet om, jeg liker musikken deres. Jeg liker også Simple Plan, Escape the Fate, My Chemical Romance, Three Days Grace, Green Day og Cinema Bizarre, for å nevne noen få andre.
Vi så også på "Løven, Heksa og Klesskapet", en film av den andre boka i "Legenden om Narnia"-serien. Jeg digger de bøkene, og har lest alle 4 ganger eller noe. De er i samme divisjon som Harry Potter etter min mening.
Og nå sitter jeg her og blogger, samtidig som jeg loker rundt på Youtube. :)

Og så tok jeg et bilde av en julekule og brukte det som bilde øverst på bloggen. Et veldig dårlig bilde, egentlig, men jeg hadde ikke noe annet. My bad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar