Jeg har egentlig ikke noen bra tittel i dag.

Har jeg sagt at jeg er flink til å gjennomføre ting hvis jeg først bestemmer meg for det?
Lol, nå vet du det. Fra klokken 12 til 15 loket jeg rundt i bakken og utforsket mine grenser i snowboardingens verden. De var tydeligvis veldig korte. Det må definitivt gjøres noe med. Men bakken var det ingenting i veien med, bortsett fra alle folkene som på død og liv skulle kjøre i veien. Snøkanonene går fortsatt, alle bakkene blir vel åpne til slutt, forhåpentligvis.
Uansett, det var digg å komme seg bort fra PCen og ut i snøen. (Ja, den var til you-know-who, in case of wondering. (: )
Brettet hørte etter, bortsett fra i begynnelsen. Jeg få'kke den farten jeg forventer å komme opp i ennå, etter bare 3 timer. Bare vent til de to restrerende bakkene åpner, du! Lol, her er vi optimistiske... Jeg har aldri vært, og kommer aldri til å bli, noe tess på snowboard. Men det er morro, og det er mainpointet.
Noen joiner neste gang, right? :D

Ja, så var det egentlig en sånn middag jeg skulle i, som jeg slapp å gå i. Sa jo at jeg er flink til å gjennomføre ting jeg bestemmer meg for. Jeg bestemte meg for ikke å gå i den. You see?
Så det ble pizza hjemme i stedet. Den var digg, fordi jeg stekte den. Selv om jeg glemte at jeg lagde mat omtrent 100 ganger... Kremthosthark.
Og nå er det bare... 24 CD'er å overføre igjen! Jeg er så drittlei at jeg får lyst til å kaste alle CD'ene i veggen og le når de ikke knuser og spretter tilbake på meg i stedet. Tro meg, jeg snakker av erfaring.

Ikke reagerer den stygge shiten heller, så da vil jeg bare kaste PCen i veggen også. Men det skal jeg ikke gjøre, for deres skyld. Vettasøren om noen i det hele tatt tar seg bryet og leser det som står her, men jeg skriver nå ned allikevel. Jeg liker å tro at det finnes sjeler der ute som bryr seg om hva som foregår i et 13 år gammelt hode.

Hah, det minner meg på at om omtrent 1 måned er jeg 14. Merk fjorten, ikke fjortiss. Jeg skal prøve å holde meg unna den tilstanden så godt jeg klarer. If I fail: Kill me. Eller, ikke gjør det. Bare få meg ut av det, OK? Haha, det kjennes ikke ut som om jeg blir 14. Når jeg var mindre forestilte jeg meg at å bli 14 var noe stort, men nå kjennes det ikke sånn ut. Jeg har faktisk ikke tenkt på det i det hele tatt før jeg begynte å skrive om det. Jeg skjønner ikke helt hvordan eller hvorfor jeg kom på å skrive om dette, men det er nå det jeg tenker på. Snakker om å holde fokus, da. Fra snowboard til å bli 14.

Sa jeg at det var igjen 24 CD'er? Det er det ennå. Jeg får litt lyst til å legge meg ned og grine nå. Stygge, stygge jævelskap..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar