Mission Impossible.

Er det Mission Impossible å finne på noe å gjøre for tiden?
I to dager er det eneste fornuftige jeg har gjort vært å overføre musikk for pappa. Men jeg fikk en plate for det, av Lostprophets. Albumet er Liberation Transmission, jeg har fått hekta på det nå. Vet ikke hvor lenge det varer, men jeg blir i godt humør av Can't Catch Tomorrow (Good Shoes Won't Save You This Time). Anbefaler å høre på! (:

Men jeg har bestemt at det ikke er umulig lenger, i morgen skal jeg i bakken, for jeg er drittlei av å ikke gjøre noe. Jeg blir bare deppa av det. Depressiv og irritabel. Og det liker jeg definitivt ikke. Jeg blir bare i dårlig humør. Hodepine er også en del av pakka, så i morgen! I morgen, da skal jeg ut. Ikke fikk jeg lov til å dra i Linns bursdag heller, så da skal jeg i hvertfall i bakken. Så var det bare å tvinge med seg lillesøster eller noe sånt, for det er ikke morsomt å stå alene... Bare hvis jeg er i humør til det, men jeg skal vel alltids klare å ødelegge meg selv alene også. (: Det største problemet blir å stå opp tidlig nok, ettersom jeg har snudd døgnet på hodet. Og det er ikke bare min feil, bare delvis, tenk. Men det skal jeg sikkert klare. Forhåpentligvis...


Men nå ble jeg bare irritert av en eller annen grunn. Forresten, jeg har vært irritert i hele dag, av grunner nevnt ovenfor. Så da gidder jeg ikke mer.
Jeg skal også se på Mission Impossible, ironisk, hæ?
Lol...

Jeg gadd endelig å finne et sånn profilbilde eller hva pokker det er. Jeg er vanligvis ikke et så sinnsykt messhead som jeg ser ut som der, forresten. Just to say.

I'm out of here. Byeski. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar