Crap for folket.

Another day, another wasted chance in life. Med mindre du gjorde noe ut av dagen, i motsetning til meg. Eneste fornuftige jeg gjorde var å trene. Virker som om det er det eneste fornuftige jeg gjør for tiden. Var ikke helt fornuftig det heller, fikk ikke noe spesielt ut av treninga. Bortsett fra å bli skikkelig sliten allerede under oppvarmingen og å få noenlunde til en ting i skranka, kalt engelskmann. Ikke gidd å spørre en gang, det er komplisert hvis du ikke kan turn-språket. Og jeg gidder ikke å forklare.
En annen ting jeg ikke gidder er dette passive moduset av aggressivitet og irritasjon med en dæsj av fjortisskrise på toppen. Whatever, really... Hva det er jeg snakker om? Sånne jævlig irriterende syte-greier som jeg bestemte meg
for å unngå en gang tilbake. It's impossible to always be happy. Men uansett... Jeg har ikke giddet noe i dag. Tvang i meg 24-melk og pizzabolle som er det nærmeste jeg kommer mat det siste døgnet, for jeg hadde så dårlig samvittighet for å være opprørsk fjortiss-crapkid til pappa i sta. Fortjente ikke å bli gått ut over, når det er min egen feil. Jeg er slapp i dag. Det skjer liksom ikke noe. Jadda, jadda... "Du får ikke mer moro enn du lager sjøl", men allikevel. Kanskje det bare er jeg som ikke reagerer på det som skjer, eller kanskje jeg rett og slett slutta å bry meg. Ja, jeg er i et dårlig humør i dag og jeg sipper. Nå ble jeg bare irritert over det også. Men liker du ikke å lese dette, så finnes det hudretusenvis av andre blogger som er mye bedre å lese. (:

Gjett hvem som fant igjen armbåndene som var så populære for mange år tilbake?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar