Sunnkost.

Være våken hele natta, sove halve dagen og bo i sofaen med PCen på fanget resten av det som er igjen av døgnet med potetgull ved siden av seg... Det er feriemodus deluxe. Fint for vedkommende som klarer det, men det gjør ikke jeg. Ikke PC og potetgull-delen i hvertfall. Greit nok noen ganger, men det blir veldig mye i lengden.
I motsetning har jeg vært veldig sunn i dag. Tatt i betraktning at det er ferie. Sov til veldig sent på morgenen, og leste til rundt midt på dag
en. Så ble jeg sittende på PCen til det var trening. Men før trening fikk jeg kyllingsalat av pappa, som er den beste i verden.
En veldig enkel greie, vanlig salat, agurk og kylling. Man kan sikkert ha i flere ting og komplisere det, men jeg digger den som den
er.

Så var det på trening og få fart i kroppen. Uhe
ldigvis for meg er ryggen fremdeles dum, og fucker opp litt. Det plager meg, siden det har vart i 3 - 4 uker nå, og gjør at jeg ikke kan kjøre alle voltseriene jeg vil uten at jeg trekker meg. Fuck it. Men det er nok muskulært, så da er det jo forsovet greit, siden det da sitter i musklene og ikke i bein eller noe sånt. Vondt gjør'e uansett. Men men, jeg fikk kjørt skruer, da. Endelig har jeg begynt å finne ut hva det er jeg gjør galt, så nå går det bedre, tror jeg. Håper jeg.

I skrivende stund er filmen jeg fulgte sånn halvveis med på, "Rambo, First Blood" eller hva den nå het, akkurat slutt. Den var egentlig OK, og det var en bra skildring av hvor ødelagt man kan bli av krig. Og av for høye forventninger. Jeg følger egentlig mer med på hva jeg skriver her.
Jeg spiste appelsin også. Og drakk nettopp te. Nå ser jeg på House og skal hente noe som ligner på flatbrød, men som smaker mye bedre.



Kyllingsalat. (h)

Have a good night, people. (:

1 kommentar: