No, I'm not dead yet.

Long time, no blog. Jeg har ikke hatt tid, har ikke giddet og har ikke vært i humør. Beklager, O huge crowd of fans, jeg kan ikke love at det ikke skjer igjen. Men jeg er ikke død, og jeg slenger inn ett nytt innlegg. (:
Njah, hva har jeg gjort lately? Ikke noe uvanlig. Skole, trening, lekser... Stuffs like that.
Det er digg med ferie nå, får lada opp litt. I det siste har jeg blitt litt lei hverdagen. Det blir så mye, så rutinert, kind of. Så, i ferien skal jeg bare gjøre ting fordi jeg har lyst og ikke fordi jeg . Det burde gjøres hele tiden, og det gjør jeg jo. Jeg går jo på trening og gjør leksene fordi jeg har lyst, og fordi det kommer noe ut av det. Men jeg skal gjøre ting som bare faller meg inn i ferien. Sånn "I dag har jeg lyst til å lakkere neglene mine", "I dag vil jeg lese en bok", "I dag vil jeg gå i tunika"-kind of. Det gjorde jeg i dag, gikk i tunika, faktisk. For det var saklig informasjon. Men uansett, det er det nærmeste jeg kommer å bruke kjole i hverdagen. Be proud. (h)

Det er også Valentine's Day i dag, god valentin til alle folkene. For min del, så kom og gikk dagen uten noen store begivenheter. Noen andre?
Så i stedet for å bruke opp alle mine ord på en kjæreste, bruker jeg dem på alle mine venner:
Håper dere alle har hatt en fantastisk dag med de dere er glade i, og så ville jeg si at jeg er glade i dere alle sammen. <3

Jeg kjøpte sko i dag, løpesko faktisk. For de gamle skoene mine er bokstavelig talt... Vel, ødelagte er stikkordet.
Som skrevet en trillion ganger før, er det mange forandringer nå, som jeg unnlater å skrive om. Prøver å skyve de fremover, men nå begynner det å bli litt verre å gjøre. Det blir vel egentlig bare å fokusere på det positive og det er det jo mye av. Vel, ja. Tiden er litt for rask i svingene, rett og slett.
ÅJA! I går var det fredag den 13.

Det var ikke noen sånne uhell eller ulykker eller hva det nå er som hører tallet 13 til for den overtroiske, men jeg mistet nøklene mine til skapene på skolen. Det var egentlig megakjipt, for det betyr at jeg må kjøpe nye låser. Men det var også litt digg, for det ble en tidligere ferie, når jeg ikke fikk gjort noe særlig. Skikkelig slapp-off dag.

Så tegnet Martine en helt genial tegneserie om Fredag den 13., som handlet om en samtale vi hadde tidlig samme morgen. Den var
G-E-N-I-A-L, og vi hylte av latter av den. Bare sånn for å gi Martines tegneskills litt cred. :)
Martine var også med på treninga, så jeg håper det var underholdende nok å glo på oss gjøre masse snåle ting i to og en halv time.
Men nå skal jeg runde av, så jeg slang med to bilder jeg tok for noen dager siden. Don't eat me.



Fordi vi kjedet oss.


Fordi vi kjedet oss like mye.

Peace, people.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar