Sickness sucks.

Andre dag etter ferie, og gjett hvem som er syk..?
Crap. Egentlig ble jeg syk på lørdagen, som forverret seg til mandagen. Fikk egentlig beskjed om å være hjemme da, men lille sta og viljesterke Kaisa klarte å få det for seg at hun måtte se igjen vennene hun ikke hadde sett på en uke, og at hun i det minste kunne prøve å gå på skolen. Som resulterte i at jeg satt ukonsentrert, sløv og hostende hele dagen, inntil nest siste time, fransk. Hele dagen hadde et par venninner sagt at jeg burde gå hjem, men det skulle ikke bli noe av det før læreren sa noe. Helt til fransktimen, når jeg fikk kommentar av en kompis:
"No offense, men du ser helt jævlig ut." Så sa'n i fra om at jeg var dårlig, og når det ringte ut til siste friminutt orket ikke Kaisa mer. Sa i fra til læreren om at jeg var syk og tok bussen hjem en time før de andre.
I dag var jeg hjemme fra skolen. Nei, det er ikke kreft eller noe annet sånt som hadde vært noe nærmere verdens undergang, det er bare en skikkelig stygg forkjølelse. Ta en forkjølelse, legg til sår hals, hosting, og en konstant hodepine hvor hver gang du hoster kjennes ut som et hammerslag i bakhodet som gjør deg svimmel og gang det med to dager, og du begynner å nærme deg hvordan det føles. Det suger, egentlig. Ikke får jeg gå på skolen i morgen heller, som egentlig passer meg helt fint, jeg er ikke i form til skole nå. Det er egentlig hostingen som plager meg mest, siden den gjør vondest. Men nå skal jeg logge av og se på CSI. Og forhåpentligvis bli litt bedre.

1 kommentar: