Sorry, guys.

Nå stikker jeg bare kjapt innom for å informere om at jeg sannsynligvis ikke kommer til å blogge denne helgen, for the one who cares. Det er et sånt stevne lillesøster deltar i, og jeg får ikke ta med PCen. Nå sitter jeg og stresser, for jeg er bombesikker på at jeg har glemt et eller annet livsviktig, men jeg kommer ikke på hva det er. Plagsomt det der... Men jeg har klær og alt det der, mobil, lader, iPod, bok... Forhåpentligvis ikke noe mer jeg trenger. Stress stress stress. Jeg er ikke glad i pakke-delen når det kommer til reising. Enda mer stress blir det når ingen i familien svarer på telefonen (de er nemlig ute og fikser en sånn ting). Hvorfor i all verden kan ikke folk ha telefonen med seg overalt slik som jeg, så får man tak i dem?!
Dagens høyteknologiske duppeditter som vi irriterer oss grønne over... Men klarer vi oss uten dem? Neee-ja...

Bye for now. (:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar