Fjortiss og bryllup

Jeg sliter alltid med å finne noe genialt å begynne innleggene mine med, sånn at folk blir interessert i å lese videre. Jaja, sånn går'e noenganger.

Første måned i året har gått, som en berg-og-dal-bane, kind of (hele livet er jo sånn, da). Negative ting, positive ting. Jeg gidder ikke ramse opp de negative tingene, for de suger bare, og jeg vil ikke ødelegge det noenlunde gode humøret mitt i dag.
Et av hovedpoengene med denne måneden har vel vært karakterkortet. Et snitt på 5,4 er jeg veldig fornøyd med. Mange i klassen som hadde bra snitt, som bare beviser hvor flinke vi er. Grattis til alle, nå må vi bare opprettholde det her... :D
Jeg ble også fjorten, fredag 30. januar klokken 17.46, for å være nøyaktig. Ikke noe store greier, men det er utrolig hvor mange komiske bilder som blir tatt midt på natta.


Jeg har definitivt verdens kuleste hund.

Og så har jeg vært prest. Fordi tastaturene til Anh og Martine skulle gifte seg. Det ryktes at jeg er en dårlig prest, men til mitt forsvar: Menigheten holdt aldri kjeft. (xD)
Anh er forresten ei jente som Martine koblet meg til, gjennom det mislykkede bryllupet. Hun har geniale kommentarer og skriver fantastisk bra. Sinnsykt morsomt å snakke med henne. Også hun som fikk meg til å skrive igjen. Hun og de fantastiske novellene hun sendte. (:
Og navnene på de tastaturene var sinnsykt lange, så de gikk inn det ene øret og ut det andre. På norsk: Jeg husker de ikke, og må finne ut hva de var igjen før jeg kan poste de. ^^

4 kommentarer:

  1. For å være ærlig, er det mye lettere å få gode karakterer i 8. enn i 9. :)

    SvarSlett
  2. Seriøst! xD
    GE-NI-ALT bilde av hunden din!

    Fy søren. xD

    SvarSlett
  3. Og jeg må føye til noe;
    Tastaturnavnene deres kan virkelig ikke huskes. Husker de dem i det hele tatt selv? o__O

    SvarSlett
  4. Ellen: Det skal jeg ikke si deg i mot på. Sikkert enda vanskeligere å få gode karakterer i 10. klasse enn det er i 9. også. :)

    Hera: Haha, takk. :D
    Jeg vet ikke jeg, tastaturer kan jo ikke tenke heller, tror jeg.

    SvarSlett