Sosialt latskap.

JEG ER FRISK IGJEN! Vel, nesten,da.
Jeg har vært veldig lat, uaktiv, passiv... kall det hva du vil, jeg liker det ikke. Det blir sånn at man knapt gidder å stå opp, liksom. Men, on the other hand: Jeg har funnet ut hvor ekstremt mye av livet mitt som går til å farte rundt på ting som egentlig gir veldig lite mening. Eller, det gir jo mening, for laaangt ut i den såkalte fremtiden, men det gir ikke så mye mening nå.
Akkurat nå, er jeg veldig sliten. Overraskende hvor mye som bare "forsvinner" etter en uke uten trening. Første treningsøkt etter ferie var i går, fredag, når jeg tilslutt var så rastløs at jeg måtte få ut energi et sted. Det ble på turninga. Morsomt som alltid, selv om jeg ikke fikk prestert det jeg ville. Men det gjør jeg aldri, uansett.

I dag gikk turen til NIH på friidrettssamling. Grenene var spyd og kule, og personene var veldig mange ukjente. Ukjente og ukjente, jeg har sett folkene på stevner og slikt. Det var en sånn samling som jeg har skrevet om tidligere, bare at jeg da hoppet stav. Nå var det som sagt kule og spyd, som jeg har drevet litt med i hvertfall. Det var veldig morsomt, og ikke egentlig noe helt nytt å lære, men mer å terpe på teknikk og slikt. Så kastet vi spyd først, i en og en halv time, sånn ca. Ble litt kjent med nye folk, som alle var kjempekule og hyggelige. Etter 15 minutters pause med å ha ikke noe å gjøre, så derfor bedrev man tøying, var det tilbake og støte kule. Det ble den mest inaktive økta egentlig, siden jeg og de andre fra spyd allerede hadde jobbet mye tidligere på dagen. Derfor ble det én del kulestøting og veiledning fra treneren, men mest sosialt samvær. Ble kjent med masse hyggelige og kule folk, så det kommer til å bli morsomt på stevnene fremover, når jeg vet hvem folkene er. Så var det mat, pizza og brus. Jadda, det er ikke den beste mixen, trening og junk, men det funker. (:

Nå føler jeg at det er lenge siden jeg har skrevet ned noe mer enn random shit. Kanskje jeg får endra det. En gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar