Skriveproblemer.

Jeg hater skrivedager. Eller, nei, det gjør jeg ikke, jeg hater bare alternativene vi får velge å skrive om. Akkurat nå, i hvertfall. Hvorfor jeg hater disse valgene? Fordi de ødelegger hele lysten til å skrive.
  1. For det første: Det er ikke morsomt å tvangsskrive, min inspirasjon kommer når den kommer. Å få inspirasjon til å matche når jeg har lyst til å skrive er også en faktor for å skrive vellykket.
  2. For det andre: Det er teite greier å skrive om. Jeg har ikke lyst til å skrive om et juleball eller en mann med finnlandshette and so on. Det hadde vært mye morsommere å få skrive HELT fritt, selv om det kunne blitt problematisk for den eventuelle lærer som skal rette stilen.
  3. For det tredje: Tidsfrister suger. Vi skal ha en halv skrivedag, altså bare en halv dag. Det er vanskelig å beregne tiden riktig, for det er så mye som vil ut av fantasien og ned på papiret.
Vi får også lov til å lage tankekart og nøkkelsetninger og slikt på forhånd, som vi kan bruke på skrivedagen. Problemet er at jeg ikke finner et plott å skrive om. Jeg har også problemer, for jeg har dårlig tid hvis dette skal se gjennomført ut. Damn, jeg hater skrivedager. Det blir så stress. Mye bedre å kunne skrive for "frihånd". Hvis noen har hint til plott og forslag til hva pokker jeg skal skrive om, PLEASE LET ME KNOW.

Takk for meg.
Mk ville jeg skulle nevne henne, så værsågod, vennen. <3

1 kommentar: