En stor porsjon motivasjon, takk.

Noen som har det til meg?
En stor porsjon med motivasjon som kan få meg til å gjøre ferdig leksene, begynne på prosjektet, pugge til de Gud-vet-hvor-mange prøvene, OG ha kontroll på trening, plikter og alt annet i tillegg?
Mottas med takk. Jada, jada, jeg er ikke halvveis i skole og utdanningen min, but still. Døgnet burde seriøst revurdere hvor mange timer det er. 24 er litt for lite.. (:

Jeg har strekt et eller annet i beinet. Det er litt kjipt. Men jeg overlever. Ryggen er heller ikke helt samarbeidsvillig for tiden, som er enda kjipere. Grr... Jeg var på trening i dag (igjen, ja). Vi løp. Det var gøy, siden jeg får med meg beina. Vi kunne ikke hoppe lengde, for det er litt for kaldt til å gjøre det. Gleder meg litt til sommeren kommer nå, siden denne kulda ødelegger litt. Men jeg overlever det også. Vinter er fremdeles digg. Nå er det snart vinterferie også, noe som er midt i blinken, angående min motivasjon. Bra med litt avkobling nå, stress med alle prøvene som plutselig kommer. Men det skal jeg vel også overleve. Nå er det snart over med den 5-minutter-mindre-friminutt-greia også, I think. Jeg har gått ut av tellinga, men jeg tror det var i mars vi skulle få igjen friminuttene. Don't know, don't care. Eller, jo, det gjør jeg jo selvfølgelig. Men ikke akkurat i skrivende stund, jeg er mer klar for å sove.
Derfor avslutter jeg dette innlegget med å gratulere min kjære Lise (<3) med dagen som var, og legger ved et bilde av det fantastiske over-nedkøla pennalet mitt. Det som står på det er som regel fra sanger og når jeg har kjedet meg, eller når vennene har rappet det og skrevet sine hilsener på det. Og så er det noen av bøkene mine.

Ohyeah, bilder som er skikkelig dårlige er bilder de også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar