Musicmania.

Det er digg å rote seg bort i en annen verden. En verden langt borte fra den virkelige. Hvor din egen fantasi setter grensene. Men så må man jo tilbake til den virkelige en gang også, selv om den andre er bedre å være i til tider. Det er det jeg har gjort størsteparten av dagen i dag, vært i en annen verden. Fantasy-deluxe, Brisingr av Christopher Paolini, en del av triologien om Eragon. Fantastiske bøker som jeg digger og anbefaler til den fantasy-glade.
Boka jeg driver med nå, Brisingr, fikk jeg til bursdagen min og den er på engelsk. For den har ikke kommet ut på norsk ennå, I think. Uansett, den er bra.
Og du mulige anti-lese-person, du trenger ikke tenke på det første avsnittet her hvis du ikke har lyst. (:

Jeg var også på trening i dag (jada, selv om det er ferie betyr ikke det at treningen stopper opp), gøy som alltid. Ikke noe megaspesielt som skjedde, det var vanlig trening, bare.

Det er litt digg, siden jeg da kommer meg opp av senga. Jeg er et lat faenskap hvis jeg vil.

Resten av kvelden har jeg brukt til å diskutere musikk med Eirik. Vi deler de samme musikkstilene, som går under kategorien "generell bråkemusikk". Mest gikk diskusjonen i forskjellige heavy-stuffs, og Escape the Fate, Bless the Fall og et nytt band Eirik introduserte meg for, kalt Lobotomi. Norske folk, med overraskende bra musikk som jeg likte veldig godt.
Og mens vi er inne på musikksmaken min, så slenger jeg med litt stuffs as well:

Escape the Fate - The flood
Escape the Fate - On to the next one
Escape the fate - Let it go
Sum 41 - Pieces
Sum 41 - Moron
Three Days Grace - Animal I Have Become
Blessthefall - We'll Sleep When We're Dead

De første sangene jeg kom på, rett og slett. Det er noen av sangene jeg har hørt på i dag, og det er en del av min musikksmak. Jeg bryr meg da relativt lite om du har noe i mot den. (:

Det er forresten også bare random youtube-greier jeg har valgt ut, det er tilfeldig hvilke videoer det er og sånt. Og jeg eier ikke noe av det, og sier ikke at noe av det er "mitt". Så vet du det.


Og det er et bilde jeg tok av Brisingr boka. Et bevis på at den er på engelsk. Og at jeg faktisk leser bøker.

Takk for meg.

2 kommentarer:

  1. Og at jeg faktisk leser bøker? HAHA x'D Skal sjekke ut bandet " Erik " anbefalte. Eller var det Eirik? ôo

    SvarSlett
  2. Hehe. (h) ^^
    Og det var Eirik. (:

    SvarSlett